Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 1 februari 2015

Themaplaten: februari

Februari, de liefdesmaand. En dat zie je ook aan mijn themaplaat voor deze maand. Valentijn. Met een mooie, bijpassende prent van Leendert Jan Vis. Twee giraffen waarvan de nekken verstrengeld zijn, met op de achtergrond een hartje. De verstrengelde giraffen geven elkaar ook een zoen. Een 'romantische' plaat voor een romantische dag.



Ook komt natuurlijk het gekste feest van het jaar aan bod met 'carnaval'. Hierbij een leuke clip-art van enkele leuk verkleedde meisjes. Natuurlijk kan ook de 'koude' dag van februari: dikketruiendag (vlak voor de 'warmte' van valentijn) niet ontbreken. Op de plaat bij dikketruiendag? Een mooi schaap!


Wil je deze wandplaten ook? Vul dan snel het contactformulier aan de rechterkant in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter