Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 31 mei 2014

Schoolagenda 2014 - 2015

Gisteren ging ik winkelen in Wijnighem Shopping Center. Daar ging ik onder andere de Hema binnen. In deze winkel kocht ik een schoolagenda voor volgend schooljaar (uiteraard), voor €7,95. Ik heb mijzelf een iets groter exemplaar aangeschaft als vorig jaar. In dit nieuwe exemplaar heb ik 5 doorzichtige mapjes, om bv. een foto in te stoppen, 8 mapjes om papieren, documenten, ... in te stoppen, een stickervel, een jaarplanner, en genoeg schrijfruimte. De linker- en rechterpagina worden benut om een week weer te geven, zo heb je steeds een handig weekoverzicht als je agenda open ligt.

Vorig jaar had een vriendin van mij zo een agenda en wou ik er ook zo eentje, maar ze waren allemaal al uitverkocht, daarom ben ik er dit jaar zo snel bij! ;-)

Ik dacht om in het blauw mijn privé-zaken aan te duiden en in het rood zaken die met school te maken hebben (vergaderingen, uitstappen, denk-aan-teksten, rapporten, deadlines, schoolfeest, eetavond, ...). Op die manier wil ik het voor mezelf overzichtelijk houden en kan ik in een oogopslag zien wat ik die week te doen heb. Zo hoop ik het voor mij, als beginnende leerkracht, gemakkelijker te maken op organisatorisch en planmatig vlak.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter