Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

woensdag 14 mei 2014

William Boeva - Megalomaan


Afgelopen zaterdag ging ik kijken naar de zaalshow van William Boeva: "Megalomaan".
Hier heeft hij het over zijn aandoening, hoe mensen op hem reageren, hoe hij reageert op die mensen en de verschillen/gelijkenissen die hij ervaart. Over normaal zijn en normaal doen.
Zo gaat hij, onder andere, op zijn 'troon' zitten en leest hij mails voor die hij, wel degelijk, heeft aangekregen. Je schrikt van wat mensen durven te vragen!

De show duurt ongeveer 90 minuten, is 'onderverdeeld' in een 5-tal delen. Dan is er steeds een leuk muziekje te horen. Het decor in het begin is een soort video-game, daar zijn ook die 5 'delen' in meegenomen (deze 'laden' dan steeds).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter