Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

dinsdag 2 december 2014

Wandplaten: themaplaten december

Ook voor deze (kortere) schoolmaand maakte ik themaplaten om bij mijn kalender te hangen.
In december hangen er platen van:

  • advent
  • begin van de winter
  • sinterklaas
  • kerstmis

Deze prenten sieren het prikbord van de kalender voor deze maand!

Wil je deze (of andere) themaplaten ook? Vul dan snel het contactformulier in. Dat is aan de rechterzijbalk te vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter