Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

dinsdag 7 oktober 2014

Klaarwerk.nl

Weer een website die ik hier even deel. Ik was aan het google-en voor leuke werkblaadjes voor mijn leerlingen toen ik deze website tegenkwam. Hier vind je kant-en klare werkblaadjes en werkboekjes. De werkboekjes lijken mij handig voor wanneer een kind sneller klaar is met werken in zijn/haar werkboek. De werkboekjes zijn volgens leeftijd en volgens thema opgesteld. Heel erg leuk en zeker het bekijken waard!

Klik HIER om naar de website van klaarwerk.nl te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter