Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

woensdag 25 maart 2015

EHBO - huidwonden

Zoals maandag gezegd, vandaag, op woensdag, gedaan. Vandaag zie je de kaarten EHBO omtrent huidwonden (in primeur). Dit zijn de 3de soort kaarten (na bloedingen, brandwonden en reanimatie).

In deze kaarten leer je meer over de soorten huidwonden (bv: schaafwonde, steekwonde, bijtwonde, ...)
Je leert hier het verschil tussen de soorten wonden, met meer informatie over de pijnervaring en 'hoeveelheid' bloed die er kan verloren worden.

Opmaak hier ook weer met het reeds gekende oog en handje.



Ook hier weer geldt de regel, wil je de kaarten ontvangen? Vul het contactformulier in, rechts aan de pagina. Vermeld duidelijk dat het om de EHBO-kaarten met als onderwerp huidwonden gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter