Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

woensdag 11 maart 2015

Plannen en projecten

Het was hier een hele lange tijd stil. Ik heb ondertussen in verschillende scholen als interimkracht gewerkt en nu sta ik halftijds ergens te werken (in het 3de leerjaar). Doordat ik 2x/week avondschool volg en ook daarvoor taken moet maken, bleef de blog wat achterwege hangen.

Ik ben toch wel bezig met enkele projectjes.
- Zo ben ik (nog steeds) bezig met mijn sjaal te haken (eigenlijk heb ik er al een dikke maand niets meer aan gedaan).
- Ook mijn tas moet ik eens dringend afwerken, alsook mijn Ipadhoes...
- Ik ben begonnen met fiches te maken voor EHBO om in de klas te bewaren.
- Ik wil ook iets doen rond gedichten en poëzie in de klas.
- En dan ook nog mijn bewegingstussendoortjes die nu nog STEEDS niet af zijn.
- De boggle-kaarten staan dan wel op mijn laptop en aangeboden op mijn blog, zelf heb ik ze nog niet afgedrukt. Dat moet dus ook dringend maar eens gebeuren..

Morgen ga ik het hebben over gedichten en poëzie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter