Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 14 maart 2014

Cinemaatje

Gisteren heb ik niets gepost, ik ben naar de cinema geweest.

Monuments Men, met onder andere George Cloony. Best wel goede film, al had ik misschien een beetje gehoopt dat die grappiger zou zijn geweest.
Het ging hierom: het was tijdens de oorlog dat er veel originele kunstwerken werden gestolen en bijgehouden voor Hitler. Een groepje soldaten ging op zoek naar deze 'schatten', maar weten natuurlijk niet waar deze worden bijgehouden.
Kortom; leuke avond gehad gisteren.

Vandaag ga ik straks nog iets drinken, rustige avond. Denk niet dat ik nog voor school ga werken.
Rustavond, die vrijdagavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter