Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 6 maart 2014

Maaltafelrooster + flitskaarten

Vandaag ben ik al heel de avond bezig geweest. Heb wel verschillende dingen gemaakt of ben toch aan verschillende dingen begonnen. Zo heb ik bijvoorbeeld een maaltafelrooster gemaakt voor de rekenzwakke lln.

Weet iemand misschien hoe ik daarvan een printscreen of afbeelding kan plaatsen op dit blog? Dus zonder dat ik er met mijn fototoestel een foto van moet nemen? Dat zou heel erg handig zijn! En ook nuttig voor in de toekomst.

Verder heb ik vandaag ook nog wat dingetjes afgemaakt, zo heb ik nog wat aan flitskaarten gewerkt. Heb er nu een stuk of 4 reeksen van, denk ik:
- optellen en aftrekken tot 10
- optellen en aftrekken tot 20 zonder brug
- optellen en aftrekken tot 20 met brug
- vermenigvuldigen en delen.

Nu ga ik ermee stoppen, nog wat tv kijken en dan mijn bedje in.
Doeii!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter