Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 15 maart 2014

Klokken

Ik sta nu in het tweede leerjaar en merkte dat de leerlingen soms nog wat moeite hebben met kloklezen. Daarom maakte ik hiervoor wandplaten. Volgende week heb ik opnieuw een les over de klok en dan kunnen ze hier een houvast aan hebben. Ook maakte ik ineens een 'structureerkaart', ik zou niet weten hoe ik het zou moeten noemen. Een lege klok, en briefjes waarop bv staat '5 over', de leerlingen moeten dit dan op de juiste plaats leggen.



In mijn school moeten de leerlingen tot op de minuut kunnen kloklezen. De wandplaten die je hier ziet, zijn nog leeg. Ik ga ze vanavond of volgende week kleuren, wanneer ik er de tijd voor heb.
Hopelijk hebben de leerlingen er wat aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter