Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 24 maart 2014

Ziek

Hallo,

Ik heb vandaag en in het weekend niets gepost. Ik lag ziek in de zetel.. Ben er heel het weekend niet uitgeweest (enkel maar om naar het toilet te gaan).. Of  van de zetel naar mijn bed en omgekeerd.
Was vrijdag naar school vertrokken met erg lichte koorts, maar wel heel misselijk, veel hoofdpijn en keelpijn. Toch maar gaan werken. Rond de middag hield ik het niet meer uit en ben ik iets vroeger naar huis gekomen (had normaal nog bewaking tijdens de middagspeeltijd, maar geen les te geven in de namiddag). Ik kwam thuis en had 38.5°... Dan maar de zetel in. Diezelfde avond 39.7°... Koorts heeft niet meer onder 38° willen gaan.. Zaterdag ook maar de zetel in. Koorts was zaterdagavond alweer gezakt naar 37.5°. Me happy! Zaterdag en zondag, kon ik niet lachen. Enfin, ik kon het wel, maar moest dan tegelijkertijd huilen van de pijn.

Mijn keel doet nu nog steeds pijn, kan nog steeds mijn stem niet verheffen in de klas. "De juf heeft keel- en hoofdpijn, allemaal stil zijn vandaag, jongens."

Hopelijk is het morgen beter en woensdag over. Anders woensdag naar de dokter..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter