Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 10 april 2014

Guga Baul

Vorige week ben ik naar de zaalshow van Guga Baul (Maestroloog) gaan kijken. Topshow! Die vent kan echt zoveel stemmen imiteren! En als ik mijn ogen had gesloten, had ik niet eens door dat Guga vooraan stond. Ferme show, naar een volgende zaalshow ga ik zeker ook eens kijken!


De volgende show waar ik naar ga kijken is..... WILLIAM BOEVA en in de maand mei. Hou deze blog in de gaten, ik zal er zeker iets over posten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter