Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 18 april 2014

Start-to-bake

Vandaag mijn bakset aangehad. Ik had een tweetal weken geleden een gratis start-to-bake-pakket aangevraagd via de website van solo.
In het pakket:
- 12 recepten (stap voor stap uitgelegd)
- tips om je gebak (taart, cake, koekjes) te doen lukken
- een bak-verjaardagskalender (redenen genoeg om te bakken!)
- 6 kortingbons (4 voor boter van solo, 2 voor suiker van Tienen)
- een spaarkaart voor baktools (je kan kiezen uit een spatel, een cakevorm of een muffinvorm).

Die spaarkaart vind ik niet zo goed, wil je meerdere 'cadeautjes', dan moet je ook meerdere spaarkaarten kopen. Je moet telkens de barcode uit een soloproduct knippen en deze opkleven. Heb je ze allemaal, dan stuur je je kaart op, duidt je cadeau aan en 6 weken later krijg je het. Ik denk niet dat ik met deze spaarkaart ga meedoen.

Vermits ik nog thuis woon, heb ik de kortingbonnen aan mijn moeder gegeven. Ze zijn geldig tot 31/12/14.
Hier kan je je inschrijven voor je GRATIS start-to-bake-pakket!

Veel bakplezier!
(Deze zin is ook naar mezelf gericht, ik wil ook nog wel eens meer bakken. Eens op die kalender kijken welke dag er dichtbij komt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter