Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

dinsdag 9 september 2014

Hoekenwerk sjabloon Muzische vorming

Ook voor dit vak maakte ik een hoekenwerkfiche.
Poëzie zit hier ook tussen (muzisch taalgebruik). Ik heb voorlopig enkel maar een fiche klaar voor het vakdomein beeld.

Hier zie je het sjabloon voor muzische vorming.

En ook hier weer juist dezelfde indeling van het document. Hier wel een vakdomein minder, omdat er gewoon een vakdomein minder is, en het is nogal moeilijk om een opdracht bewegingsexpressie rustig en in stilte te laten uitvoeren terwijl anderen nog aan het werken zijn in de werkboek.

Moest ik later in een andere klas staan, dan denk ik dat ik bv elke vrijdag hoekenwerk zou uitwerken (of 1x/maand), dan kan ik deze fiches ook gebruiken. Dan is het wel handig als ik ook een fiche voor de leerkracht zou hebben. Nogmaals, dat komt er. Ooit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter