Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 28 september 2014

Pictogrammen "mijn (school)agenda" Plantyn

De kinderen uit mijn klas werken met de (school)agenda van Plantyn. Hier kunnen ze ook een aantal pictogrammen aanduiden (zwemmen, brief, geld). Voor de jongere leerlingen (1ste en 2de) leerjaar zijn er ook pictogrammen rond wiskunde, lezen, schrijven en WO. Deze pictogrammen heb ik online gevonden. Ikzelf heb eigenlijk enkel maar die van zwemmen, brief en geld nodig, vermits ik in de 2de graad sta. Ik ben van plan om een sjabloon te maken via word om de agenda in te vullen. Zo zien ze meteen wat ze waar moeten invullen.

De pictogrammen voor de agenda zijn gratis te downloaden via deze link:

Veel plezier met de pictogrammen. Wanneer het sjabloon klaar is, is de kans vrij groot dat ik ook dit met jullie deel!

1 opmerking:

  1. Hoi! Ik kan de pictogrammen niet vinden online. Kan jij me eventueel helpen?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter