Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 29 september 2014

Sjabloon agenda voor smartboard

Nadat ik gisteren de link naar de sjablonen heb gedeeld, vond ik ook de voorbeeldpagina's van de agenda van mijn leerlingen terug. Ik kopieerde de linker- en rechterpagina en vulde er een blad mee. Hier maakte ik een PDF-bestand van (ik nam gewoon een agendablad van september - herfst). De kleur bovenaan de pagina veranderd elk seizoen, maar ik ben niet van plan dit mee te gaan veranderen. Op mijn bestandje zie je wel dat het van twee foto's komt, de lijn wordt niet overal even mooi doorgetrokken tussen de linker- en rechterkant. Maar op deze manier hoop ik dat mijn leerlingen sneller, efficiƫnter en juister de agenda invullen.

Het enige waar ik nog mee zit, is dat ik niet altijd eenzelfde taak heb voor het 3de en het 4de leerjaar. Misschien dat ik dit ga oplossen door met 2 kleuren te werken. Blauw voor het 3de, groen voor het 4de. Of nog anders. Ik vis het nog wel uit.

Ik kijk er al naar uit om dit te gaan gebruiken in mijn klas.

De voorbeeldpagina's vond ik via deze link.

Hier een voorbeeldje van mijn sjabloon. Stuur gerust een mailtje als je dit ook wenst te gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter