Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 5 juni 2014

Competentie en professionalisering

Vandaag zou ik het met jullie over competenties willen hebben. Ik heb mijn opleiding gevolgd aan de KHLeuven, hier kregen we bij onze stages ons stageverslag aan de hand van de competenties in deze competentiematrix. Ik ben van plan deze in een word-document te gieten (of de voor mij belangrijkste, toch) en hier een soort van portfolio van te maken. Een document waar ik dingen kan bij noteren, waar ik kan aantonen (vooral voor mezelf) dat ik groei en een betere leerkracht word. 

Ik ga, vanaf dat ik een heel jaar voor dezelfde klas kan staan, voor mezelf een document aanleggen met actiepunten waaraan ik dat jaar wil werken. Deze punten evalueer ik dan regelmatig (bv, elke maand) voor mezelf.

Ik houd jullie op de hoogte van deze plannen en post misschien later nog wel eens iets van het document/de documenten op deze blog!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter