Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 14 juni 2014

Vakantietip: checklist

Heb jij ook al vakantieplannen gemaakt? Dan heb ik hier misschien wel iets gemakkelijk voor je!
Ok, we moeten nog wel twee weken werken, maar wie kijkt er nog niet uit naar de welverdiende vakantie? Ik denk dat iedereen ondertussen toch al wel een vakantie heeft geboekt, ver weg of dicht bij.

Op de website van Flair vond ik drie checklists, eentje voor een citytrip, een rugzakvakantie en een strandvakantie. Je hoeft enkel op de checklist van je keuze te klikken en hem nog af te drukken. Je kan meteen beginnen met inpakken!

Handig! Ik zit altijd voor mijn vakantie te stressen, zelf lijstjes te maken die nooit af geraken, ik vergeet ALTIJD wel iets, hoewel ik de laatste jaren (door die ellendig lange lijstjes) veel te veel bij heb. Ik ga die lijstjes ook eens afdrukken, eens goed nadenken over wat ik wel/niet nodig heb en enkel datgene wat ik nodig heb inpakken. Zo heb ik zeker ook geen kilo's te veel in mijn bagage zitten!

De lijstjes (waarop je trouwens heel gemakkelijk kan aanvinken) vind je: hier!

Ik kijk al uit naar de vakantie! En jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter