Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 13 juni 2014

Spelletjes- en liedjesbundel

In mijn derde en laatste opleidingsjaar gingen wij als stageopdracht mee op zeeklassen met een klas. Hiervoor moesten we dus ook allerlei opdrachten vervullen, een daarvan was een boekje/bundeltje maken met spelletjes en liedjes voor wanneer je even moet wachten (bv. op de bus, op de tram, op een gids, na een activiteit en voor het eten, ...) of wanneer de kinderen rustig moeten blijven (bv. in de bus op weg naar de verblijfsplaats/school). Deze zeeklassen deed ik met een groep leerlingen van het 6de leerjaar, maar de spelletjes en liedjes zijn zeker ook bruikbaar in andere klassen.

In deze bundel vind je meer dan 20 spelletjes, je kent er waarschijnlijk wel enkele van uit je eigen schooltijd of je kent ze doordat je leerlingen het soms wel eens spelen. Je vindt er ook liedjes in terug, er staat en 15-tal liedjes in deze bundel.

Deze bundel is, net zoals het bericht van gisteren, ook te vinden op www.klascement.be .
Hier vind je de link naar de 'Spel- en liedbundel'. Veel plezier ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter