Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

dinsdag 10 juni 2014

Musical 1418

Ik dacht hier vandaag een leuk, enthousiast en ontroerd verhaal te kunnen vertellen over de spectakelmusical '1418'. Dit zal dus niet het geval zijn. Het bericht zal ook niet zo lang zijn vandaag. De musical van gisteren is afgelast. Einde.

Ik ga toch iets meer uitleg geven. De musical is dus afgelast. Normaal gezien zou de show om 19u beginnen. Ze zijn om 19u10 ongeveer kunnen beginnen (het duurt eventjes voordat iedereen op zijn plaatsje zit in die tribune) en na het spelen van de proloog ('last post'), toen de tribune naar voren moest rijden, bewoog ze eventjes. En toen niets meer. De manager van de musical op het 'podium' en die wist te vertellen dat er een technisch defect was. Na 40 minuten was hij 'al' terug, met de aankondiging dat de voorstelling kon doorgaan. Ze begonnen vanaf het begin, dus weer die proloog, ze speelden enkele scènes verder en ineens reed onze tribune, die ondertussen helemaal vooraan stond, helemaal naar achter. Was wel een heel stukje! Weer die manager op het 'podium', omdat ze vanavond geen kwaliteit konden leveren, iets waar Studio 100 wel voor staat, hebben ze besloten om de avondvoorstelling af te lassen. Ondertussen was het al 20.30 en konden we weer naar huis rijden.
Heel erg jammer.

We worden nog gecontacteerd door Sherpa (van de ticketverkoop) met twee opties:
1. ons geld terug
2. een andere datum om terug te komen kijken.

Versta me niet verkeerd met dit blogbericht, ik heb WEL begrip voor hun beslissing van gisterenavond. Alleen ben ik teleurgesteld dat ik de musical niet heb kunnen bekijken. Het deel dat ik heb gezien, zag er wel veelbelovend uit!
Veel respect voor alle mensen die hier zowel voor als achter de schermen aan meewerken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter