Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 18 juli 2014

22 Jump Street

Ik zag in deze vakantie ook al de film '22 Jump Street'. Deze film zag ik in de eerste week van de vakantie, ik denk op 4 juli. Maar ik post er nu pas over. (Geen tijd enzo, je kent dat wel)

Informatie:
Deze film werd geregisseerd door Phil Lord en Christopher Miller. De speelduur is 112 minuten, net geen 2 uur.
Enkele acteurs: Jonah Hill, Channing Tatum, Peter Stormare, Wyatt Russell, Amber Stevens, Jillian Bell, Ice Cube, Nick Offerman en andere, maar ik ga hier niet elke acteur opsommen die meespeelde in deze film.

Ik ga er vanuit dat het niet nodig is om de hoofdrolspelers nog verder voor te stellen. Jonah Hill en Channing Tatum speelden al in tal van komedies mee. Iedereen heeft al wel over deze twee acteurs gehoord en wel een film met hen gezien (misschien 21 jump street?).

Verhaal:
Na een mislukt poging om gangsterbaas 'The Ghost' te arresteren, krijgen agenten Schmidt (Jonah Hill) en Jenko (Channing Tatum) de opdracht om gewoon weer hun oude trucje te herhalen: er moet weer geïnfiltreerd worden. Deze keer: de universiteit. Een nieuwe drug kostte daar het leven aan al één studente. De taak van onze twee 'helden' is om de dealer en de leverancier op te sporen.

Bedenkingen en weetjes:
Het was een risico om voor de regisseurs om een sequel te maken bij deze film. Valt het eerste deel te overtreffen? Lukt het om niet te veel in herhaling te vallen? Bij deze film is het méér van hetzelfde, maar toch geen luie herhalingsoefening. Jonah Hill en Channing Tatum spelen heel erg goed samen, zijn goed op elkaar ingespeeld en lijken ook écht plezier te hebben samen. In deze film zitten ook dolkomische scènes zoals bijvoorbeeld wanneer Hill tijdens een komedie-avond moet improviseren op het podium. De film zit vol met knipogen naar de vorige. Zo wordt er gezegd dat het budget voor Jump Street verdubbeld is, naar het succes van vorig jaar, ook wordt er enkele keren gezegd om "exact hetzelfde te doen als vorige keer".
Deze film overtrof het vorige deel. Wanneer ook deze film een succes wordt, is er ook kans op zelfs een derde deel! Maar, nóg een herhaling van die film, wordt misschien een beetje te veel. Maar ook daar zijn de filmmakers zich bewust en daarom is het zeker ook de moeite om na de aftiteling te blijven zitten. Zo krijg je een kijk op de toekomstvisie van de filmreeks en van deze agenten.

Mijn mening: 
Het bekijken van deze film is zeker de moeite waard! Heel erg grappig en met dolkomische momenten. Wanneer je naar de bioscoop gaat om deze film te bekijken: let op want de kans dat je buikpijn krijgt van het lachen is we reëel!

Trailer:


Bronnen:
http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=37089

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter