Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 31 juli 2014

Bewegingstussendoortjes

Zoals ik eerder al liet weten, ben ik bezig met bewegingstussendoortjes. Ik heb ze nog niet allemaal af, maar wil ze toch al met jullie delen. Misschien kennen jullie er nog wel andere leuke die jullie kunnen delen.
Ik zette rond de tussendoortjes een leuke kader, ook om het voor mezelf wat leuker te maken. Ik ben van plan om ze uit te knippen en te lamineren. Zo kan ik ze nog jaren gebruiken. Wanneer ze klaar zijn, gaan jullie ze zeker nog zien! De inspiratie haalde ik onder andere bij mezelf, maar ook bij andere bloggers, mensen die ik via facebookgroepen leerde kennen, werkjes vanuit mijn opleiding en bij andere studenten, ... Bronnen genoeg dus!


Hou deze blog zeker in de gaten om het resultaat te zien! Wanneer ze gelamineerd zijn, wilde ik ze te perforeren aan een kant en door een metalen ring halen. Zo zitten ze steeds samen verpakt.
Ik wilde ze gewoon op wit papier afdrukken, en eventueel met stickertjes (van die bolletjes) werken - op de achterkant kleven - om ze per graad te sorteren.

Bij dit bericht zijn twee foto's gepost, zo hebben jullie een voorsmaakje van de lay-out van de tussendoortjes.


1 opmerking:

  1. Dag,

    Kun je de bewegingstussendoortjes en de klasregels (alle 6 + regel van de week)
    via mail bezorgen?
    De link van de klasregels werkt niet meer :-(

    patricia_kennes@hotmail.com

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter