Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 27 juli 2014

Films die ik nog wil zien:

Hier volgt een lijstje met films die ik zeker nog wil zien. Deze films spelen nu in de zalen of komen in het kort uit.

- Bad Neighbours (Comedy) - met Zack Efron
- A Million Ways To Die In The West (Comedy) - van de makers van TED
- Sex Tape (Damatische Komedie) - met Cameron Diaz

- And So It Goes (Komedie) - met Michael Douglas  (première: 1/10/'14)
- The Loft (Thriller) - met Matthias Schoenaerts, regie:  Erik Van Looy (première: 15/10/'14)
- The Interview (Komedie) - met James Franco en Seth Rogen (première: 12/11/'14)
- The Hunger Games: Mockingjay Part 1 - met Jennifer Lawrence (premère: 19/11/'14)
- Horrible Bosses 2 (Komedie) - met Jennifer Aniston en Chris Pine (première: 26/11/'14)
- De Pinguïns van Madagascar (animatie) - (première: 3/12/'14)
- Bowling Balls (Actie Komedie) - met Nathalie Meskens, Wim Opbrouck, ... (première: 17/12/'14)
- Dumb & Dumber 2 (Komedie) - met Jim Carrey & Jeff Daniels (première: 17/12/'14)

- 50 shades of Grey (Drama, Romantisch) - met Jamie Dornan, Dakota Johnson, ... (première: 11/02/'15)
- Night at the Museum: Secret of the Tomb (Komedie) - met Ben Stiller (première: 11/02/'15)
- Ted 2 (Komedie) - (première: 24/06/'15)
- The Minions (Animatiefilm) - (première: 08/07/'15)

De titel van de film staat steeds in het vet gedrukt, de titels die ook in het rood staan, ga ik zeker proberen te bekijken. Dat zijn de films die ik echt wel wil zien. :-)
Er zullen ongetwijfeld berichten volgen van films die ik zag. Het ene bericht zal, zoals nu ook het geval is, wat langer zijn en meer uitgediept dan het andere. Ook zullen er van dit lijstje misschien wel films wegvallen en bijkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter