Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

dinsdag 22 juli 2014

(Not) To Sport

Ik vertelde jullie eerder al over mijn sportplanning.
Ik was kei goed begonnen met die 30-day-challenge. Voor 2 dagen. Daarna, niks meer.
Begon ik enthousiast aan een plan uit Flair, hield ik dat wel 3 weken vol (9x sporten, dus)! Nadien weer druk geweest met school en andere bezigheden, dus kwam het er weer niet van. Uiteraard: vergeten.

Gevolg: ik doe dus weer niets van sport. Weer een teleurstelling voor mezelf.
Iemand die leuke sport-activiteiten weet? Die makkelijk vol te houden zijn? Alleen of in groep, doesn't matter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter