Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 25 augustus 2014

Beloningssysteem

 Mijn beloningssysteem: de leerlingen kunnen (klassikaal) en per dagdeel (voormiddag/namiddag) een gekleurde bol verdienen. Wanneer de pot vol is (20 bollen) krijgen ze een beloning. Over die beloningen kan je hier meer lezen. Ik poste er een dag of twee geleden al een bericht over. Het zijn kleine beloningen, maar hopelijk kunnen ze de leerlingen wel stimuleren. Ik ben ook nog van plan om een verkeerslicht te maken (heb ik het ook al over gehad), en daar kunnen de leerlingen dan op volgen hoe goed ze die dag bezig zijn.

Waarom een bol per dagdeel en niet een per dag? Ik sta enkel in de voormiddag in deze klas, in de namiddag staat er een andere leerkracht.

1 opmerking:

  1. Heel leuk idee! Wil je de beloningskaartjes misschien delen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter