Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

dinsdag 12 augustus 2014

Pagina: zelfgemaakt lesmateriaal

Wanneer ik nog eens wat tijd heb, zal ik mijn pagina omtrent het zelfgemaakte lesmateriaal eens wat bijwerken. Ook in mijn computer moet ik alles nog eens herschikken zodat ik zelf weet waar wat staat. Nu staat alles een beetje overal en nergens. Moeilijk om snel en efficiënt zaken terug te vinden, hoor! De laatste tijd hebben jullie al veel kunnen lezen over nieuwe ideeën en projecten waar ik mee bezig ben. Deze staan wel in blogberichten, maar nog niet op de pagina. Eerst ga ik mijn computer in orde brengen, daarna de pagina. Dat beloof ik! Maar ik moet er wel tijd voor hebben. Het werken voor school om alles klaar te krijgen tegen 1 september gaat wel voor.

Ik heb op andere blogs wel eens gezien dat ze een link plaatsten in de pagina die dan naar het bijbehorende blogbericht verwijst. Ik zou dit ook graag doen, maar weet niet hoe ik dit moet realiseren. Iemand die mij kan helpen? Laat het gerust achter bij de reacties of in een mailtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter