Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 28 augustus 2014

Wandplaten september

Ik maakte voor elke maand wandplaten met de 'belangrijkste' data voor die maand. Voor september zijn dat terug naar school en het begin van de herfst.

Aan de zijkant maakte ik de gaatjes, ik wilde niet dat heel de kaart over enkele jaren vol staat met gaatjes van de punaises, daarom. Eigenlijk was het de bedoeling om de punaises te kunnen laten hangen en de kaartjes zo te wisselen, maar de punaises zijn te groot. Het is nog niet mijn eigen klas, dus ik heb ook geen haakjes in het prikbord gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter