Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 17 augustus 2014

Facebookstempels

In dezelfde winkel als waar ik de voorbije dagen een bericht rond postte, kocht ik ook een pakje met twee stempels. Dit kostte mij €1,99. Ik vond de stempels zeer leuk, ze zijn actueel en eigentijds en zullen ook zeker de kinderen kunnen bekoren en aanspreken. Ik heb het hier over de like/dislike-stempel van facebook. Ik ben van plan om enkel de 'Like'-stempel te gaan gebruiken, maar je moest ze per twee kopen.

Deze stempel zou ik in de werkboek drukken als ze bvb alles juist hebben. Op een toetsblad ga ik geen stempel zetten, denk ik. Misschien kan ik dit ook doen in een dicteeschriftje, ik zal nog zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter